Ви тут
Контент
- ETK22.pdfЕкономіка транспортного комплексу: збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 22. – 184 с.3.8 M
-
05/12/17
ВИБІР МЕТОДІВ ПОЛІПШЕННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 65.0 (075.8) С. 7-21. Запропоновано підхід до вибору методів поліпшення бізнес-процесів, особливістю якого є: обґрунтування доцільності їх використання на основі результатів оцінки та встановлення бажаного рівня показників; використання... [далі]
-
05/12/17
ОЦІНКА ЯКОСТІ ПРОЦЕСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
УДК 338.2 С. 22-31. Запропоновано методичний підхід до оцінки якості процесно-орієнтованої системи управління підприємством, що базується на обліку її специфічних особливостей (структури – наявності й взаємозв’язки складових підсистем:... [далі]
-
05/16/17
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТРАНСПОРТУ
УДК 657.4 С. 31-39. В статті визначені основні рівні регулювання складання фінансової звітності про діяльність транспортних підприємств та висвітлені напрями обраної облікової політики шляхом опису принципів оцінки статей звітності та методів... [далі]
-
05/16/17
ОСНОВНІ ТИПИ ЛОЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 331.101.3 С. 40-51. Розглянуто основні моделі та види лояльності персоналу. Визначено критерії щодо виділення типів лояльності персоналу. Запропоновано дев’ять типів лояльності персоналу, які визначаються на основі матриці лояльності, що... [далі]
-
05/16/17
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СВІДОМОСТІ СПОЖИВАЧА
УДК 339.138 С. 52-60. Запропоновано методичні основи формування іміджу підприємства, відповідно до яких імідж представляється як образ підприємства, сформований у свідомості споживача в результаті зіставлення враження, створюваного підприємством... [далі]
-
05/16/17
ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 658.011.12 С. 61-71. На основі поетапно-структурного підходу уточнено процес формування потенціалу підприємства, який, на відміну від існуючих, розкриває порядок і зміст робіт щодо розподілу зусиль використання ресурсів підприємства.... [далі]
-
05/17/17
ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
УДК 338.432:330.341 С. 72-81. Проаналізовано сучасний стан та тенденції фінансового забезпечення інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств агропромислового виробництва. З’ясовано, що рівень фінансування є недостатнім для здійснення... [далі]
-
05/17/17
ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 339.138:656.13 С. 82-97. Установлене місце й роль об’єкта в управлінні, розглянуті існуючі підходи до їхнього формування. Визначений об’єкт маркетингової діяльності підприємства, система його взаємодії з навколишнім середовищем. Розглянуті... [далі]
-
05/17/17
ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ АТП
УДК 331.108:656.13 С. 97-107. Запропоновано підхід до формування стратегій управління персоналом (УП) АТП, відмінністю якого є узгодження загальної стратегії, стратегії бізнес-одиниці та наявних і потрібних характеристик персоналу підприємства,... [далі]
-
05/17/17
ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ ЖИТТЄЗДАТНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ АТП
УДК 656.07 С. 108-119. Запропоновано модель системи управління АТП на базі методичного апарату кібернетичного моделювання життєздатних систем. Обґрунтовано перехід від функціонального підходу до управління, використовуваного в концепції... [далі]
-
05/17/17
АУДИТ ЛОГІСТИКИ НА АТП
УДК 658:656.13.033 С. 120-132. Запропоновано методику проведення логістичного аудиту на АТП, що передбачає розрахунок індексу стану логістики, визначення відносного рівня її розвитку, а також виявлення основних напрямків її покращення. Ключові... [далі]
-
05/17/17
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 330.322.05 С. 133-141. В статті пропонується удосконалена методика оцінки ефективності діяльності підприємства за допомогою оцінки ефективності використання окремих видів ресурсів. Методика передбачає побудову матриць, що характеризують... [далі]
-
05/18/17
ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ВСТАНОВЛЕННІ ТАРИФІВ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ
УДК 658:656.13.033 С. 142-147. Розглянуто стан питання маркетингових досліджень ринку послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом в Україні, виявлено їх недоліки. Наведено аналіз існуючих напрямків маркетингових досліджень ринку. На... [далі]
-
05/18/17
ЗАСТОСУВАННЯ КОВЗНОГО ПЛАНУВАННЯ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
УДК 338.26:656.07 С. 148-158. В статті розглянуто теоретичні основи ковзного планування. Обґрунтовано його позицію в класифікації технологій планування. Виконано порівняльну характеристику технологій, висвітлені їх переваги та недоліки.... [далі]
-
05/18/17
МАТРИЦЯ МОБЛІ ЯК КОМПЛЕКСНИЙ БЮДЖЕТНИЙ ДОКУМЕНТ ПІДПРИЄМСТВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
УДК 625.76:658.15 С. 159-172. Обґрунтована доцільність використання матриці Моблі для характеристики майбутніх результатів діяльності підприємства з трьох боків: ефективності господарювання кожного виду діяльності, фінансового стану підприємства... [далі]
-
05/18/17
ПОНЯТТЯ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ
УДК 330.341:351.811.111 С. 173-182. В статті запропонована дефініція поняття «розвиток мережі автомобільних доріг загального користування», відповідно до якого визначені напрями розвитку мережі автомобільних доріг, а саме: приведення... [далі]
Колонка Контенту
Адреса редакції:
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
вул. Ярослава Мудрого (Петровського), 25, м. Харків, 61002, Україна
Тел.: (380-57) 707-37-99,
(380-57) 738-77-99 (кафедра)
Сайт:
http://etk-journal.khadi.kharkov.ua/
E-mail: rio@ khadi.kharkov.ua,
mgt@khadi.kharkov.ua