Ви тут
Контент
- ETK23.pdfЕкономіка транспортного комплексу: збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 23. – 184 с.1.5 M
-
05/18/17
ОЦІНЮВАННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ТРАНСПОРТНОЮ ПОСЛУГОЮ
УДК 658.562 С. 7-23. У статті показано актуальність забезпечення задоволеності споживачів пропонованою послугою. Основною метою дослідження є удосконалення існуючих методів оцінювання рівня задоволеності споживачів запропонованими товарами... [далі]
-
05/22/17
ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 331.101.3 С. 23-36. У цій статті розглянуто підходи до визначення рівня лояльності працівника підприємства. Основною ціллю дослідження є розробка та обґрунтування методичних основ оцінювання рівня лояльності персоналу до підприємства, що... [далі]
-
05/22/17
КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
УДК 330.34.014 С. 37-50. У літературних джерелах наведені різноманітні класифікаційні ознаки та типи розвитку соціально-економічних систем. Однак залежно від трактування поняття «розвиток» кожним науковцем, вони значно вирізняються, а інколи й... [далі]
-
05/22/17
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
УДК 330.322.05 С. 50-59. У статті обговорено питання оцінювання ефективності управлінських рішень і наведено результати досліджень у цій галузі. Метою дослідження є удосконалена методика оцінювання ефективності управлінських рішень за допомогою... [далі]
-
05/22/17
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО КОНТРОЛІНГУ
УДК 330:656.07 С. 59-66. У статті запропоновано концептуальну модель стратегічного контролінгу в управлінні підприємствами. Метою дослідження є удосконалення системи стратегічного управління на основі концепції стратегічного контролінгу. На... [далі]
-
05/22/17
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ «ІМІДЖ» І «РЕПУТАЦІЯ» ПІДПРИЄМСТВА
УДК 339.138 С. 66-76. Розглянуто сутність понять «імідж» і «репутація» підприємства. Основною метою дослідження є встановлення співвідношення між ними. На основі аналізу літературних джерел виділено основні підходи до співвідношення понять... [далі]
-
05/25/17
СЦЕНАРНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ АТП
УДК 331.108:656.13 С. 77-90. У дослідженні розглянуто застосування сценарного підходу до розробки стратегій управління персоналом автотранспортного підприємства. Основною метою статті є вироблення методичних положень розробки та вибору... [далі]
-
05/25/17
ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСНОЇ МОДЕЛІ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
УДК 65.0 (075.8) С. 91-103. У цій статті вирішено важливе завдання встановлення складу та змісту бізнес-процесів автотранспортного підприємства як об’єкта управління при процесному підході. Основною метою дослідження є обґрунтування підходу та... [далі]
-
05/25/17
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АТП НА БАЗІ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ
УДК 338.26:656.07:65.011 С. 103-111. У цій статті розглянуто особливості реалізації стратегії на базі збалансованої системи показників. Основною метою статті є розробка підходу, що дозволить в поточному періоді відстежувати рівень досягнення... [далі]
-
05/25/17
ПРОЦЕС ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 658.011.12 С. 111-124. Розглянуто теоретичні та методичні положення щодо оцінювання потенціалу підприємства. Основною метою статті є удосконалення процесу оцінювання потенціалу підприємства, обґрунтування змісту його етапів, а також розробка... [далі]
-
05/26/17
ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПАСАЖИРСЬКИХ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
УДК 658:656.13.033 С. 124-134. У цій статті обговорюється питання формування цінової стратегії на підприємствах пасажирського автомобільного транспорту. Метою статті є обґрунтування складу й послідовності етапів формування цінової стратегії... [далі]
-
05/26/17
МОДЕЛЮВАННЯ ЛОГІСТИЧНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
УДК 658:656 С. 134-144. У сьогоднішніх умовах одним із найважливіших завдань автотранспортного підприємства є скорочення рівня витрат та економія ресурсів за умови забезпечення певного рівня надання послуг. Цього можливо досягти за рахунок... [далі]
-
05/26/17
КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
УДК 656.07:331.5 С. 145-155. Стаття присвячена висвітленню питань з реалізації процесу контролю маркетингу персоналу (МП). Основною ціллю є уточнення місця контролю МП, визначення змісту етапів його реалізації. Успіхом здійснення контролю є,... [далі]
-
05/26/17
БЮДЖЕТНА МОДЕЛЬ ПІДПРИЄМСТВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА
УДК 625.76:658.15 С. 156-168. У цій статті здійснено аналіз підходів щодо формування бюджетної моделі підприємства та наведено основні результати, одержані автором шляхом досягнення визначеної мети дослідження. Основна мета полягала в... [далі]
-
05/26/17
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНОГО ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОЕКТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ В МІСТАХ
УДК 338.47 : 711.25 С. 169-181. В Україні методика техніко-економічного обґрунтування проектів організації дорожнього руху нормативно не закріплена. Цей факт свідчить про відсутність в Україні серйозних системних наукових досліджень у... [далі]
Колонка Контенту
Адреса редакції:
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
вул. Ярослава Мудрого (Петровського), 25, м. Харків, 61002, Україна
Тел.: (380-57) 707-37-99,
(380-57) 738-77-99 (кафедра)
Сайт:
http://etk-journal.khadi.kharkov.ua/
E-mail: rio@ khadi.kharkov.ua,
mgt@khadi.kharkov.ua