Ви тут

Випуск 22

05/16/17 13:58

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СВІДОМОСТІ СПОЖИВАЧА

Автор: ФЕДОРОВА В.О., канд. екон. наук

УДК 339.138

С. 52-60.

Запропоновано методичні основи формування іміджу підприємства, відповідно до яких імідж представляється як образ підприємства, сформований у свідомості споживача в результаті зіставлення враження, створюваного підприємством за рахунок впливу на органи чуття споживача елементами комплексу маркетингу (образу сприйняття), і того уявлення, яке вже існує у споживача під впливом факторів культурного порядку, соціальних, особистісних і психологічних факторів (образу враження).

Ключові слова: сприйняття, уявлення, органи чуття, елементи комплексу маркетингу, враження, свідомість, образ, імідж підприємства.

ФЕДОРОВА В.О., канд. екон. наук,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файли:
05_01.pdf4.0 M
Випуск 22

Колонка Контенту