Випуск 22
05/16/17 13:58
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СВІДОМОСТІ СПОЖИВАЧА
Автор: ФЕДОРОВА В.О., канд. екон. наук
УДК 339.138
С. 52-60.
Запропоновано методичні основи формування іміджу підприємства, відповідно до яких імідж представляється як образ підприємства, сформований у свідомості споживача в результаті зіставлення враження, створюваного підприємством за рахунок впливу на органи чуття споживача елементами комплексу маркетингу (образу сприйняття), і того уявлення, яке вже існує у споживача під впливом факторів культурного порядку, соціальних, особистісних і психологічних факторів (образу враження).
Ключові слова: сприйняття, уявлення, органи чуття, елементи комплексу маркетингу, враження, свідомість, образ, імідж підприємства.
ФЕДОРОВА В.О., канд. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
- 05_01.pdf4.0 M
Випуск 22