Ви тут

Випуск 22

05/18/17 09:25

ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ВСТАНОВЛЕННІ ТАРИФІВ НА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ

Автор: ЛЕГКИЙ С.А., здобувач

УДК 658:656.13.033

С. 142-147.

Розглянуто стан питання маркетингових досліджень ринку послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом в Україні, виявлено їх недоліки. Наведено аналіз існуючих напрямків маркетингових досліджень ринку. На підставі моделі ринкового механізму послуг пасажирського автомобільного транспорту обґрунтовано всі необхідні напрямки та розкрито сутність маркетингових досліджень, що дозволяють встановлювати оптимальний рівень тарифів на ці перевезення.

Ключові слова: ринок, послуга, дослідження, тариф, напрямок.

ЛЕГКИЙ С.А., здобувач,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файли:
13_01.pdf2.7 M
Випуск 22

Колонка Контенту