Випуск 22
05/17/17 10:12
ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук
УДК 339.138:656.13
С. 82-97.
Установлене місце й роль об’єкта в управлінні, розглянуті існуючі підходи до їхнього формування. Визначений об’єкт маркетингової діяльності підприємства, система його взаємодії з навколишнім середовищем. Розглянуті методи представлення об’єкта маркетингової діяльності у вигляді різних моделей. Виходячи з моделі маркетингу послуг визначені точки дотику об’єктів маркетингової діяльності підприємства й споживача. Запропонований механізм взаємодії цих об’єктів при наданні автотранспортних послуг.
Ключові слова: об’єкт, суб’єкт, управління, метод, система, модель, маркетингова діяльність.
ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
- 08_01.pdf6.0 M
Випуск 22