Випуск 21
04/27/14 01:02
ОЦІНКА Й АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук
УДК 656.078.89
С. 107-124.
Розглянуто переваги і недоліки існуючих методів оцінки й аналізу конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Встановлено, що ці методи відрізняються один від одного сукупністю чинників, на основі яких виробляється оцінка, і способів отримання приватних і узагальнених оцінок. Запропоновано оцінювати конкурентоспроможність автотранспортних послуг на основі параметрів комплексу маркетингу.
Ключові слова: оцінка, аналіз, конкурентоспроможність, елементи комплексу маркетингу.
ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
- 10.pdf6.1 M
Випуск 21