Ви тут

Випуск 21

04/27/14 01:02

ОЦІНКА Й АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук

УДК  656.078.89

С. 107-124.

Розглянуто переваги і недоліки існуючих методів оцінки й аналізу конкурентоспроможності автотранспортних послуг. Встановлено, що ці методи відрізняються один від одного сукупністю чинників, на основі яких виробляється оцінка, і способів отримання приватних і узагальнених оцінок. Запропоновано оцінювати конкурентоспроможність автотранспортних послуг на основі параметрів комплексу маркетингу.

Ключові слова: оцінка, аналіз, конкурентоспроможність, елементи комплексу маркетингу.

ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файли:
10.pdf6.1 M
Випуск 21

Колонка Контенту