Ви тут

Випуск 23

05/18/17 11:21

ОЦІНЮВАННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ТРАНСПОРТНОЮ ПОСЛУГОЮ

Автор: ШИНКАРЕНКО В. Г., докт. екон. наук, проф.; ДЕЖУРОВА О. В., здобувач

УДК 658.562

С. 7-23.

У статті показано актуальність забезпечення задоволеності споживачів пропонованою послугою. Основною метою дослідження є удосконалення існуючих методів оцінювання рівня задоволеності споживачів запропонованими товарами (послугами). Для її досягнення пропонується модифікована індексна модель залежності рівня задоволеності пасажирів автотранспортною послугою від встановлених факторів його формування.

Розроблена методика дозволяє не тільки оцінити рівень задоволеності пасажирів, але й визначити напрями його підвищення як в цілому, так і за рахунок кожного фактора його формування. Пропонується використовувати цю методику у практичній діяльності автотранспортних послуг.

Ключові слова: оцінювання, споживач, задоволеність, транспортна послуга.

ШИНКАРЕНКО В. Г., докт. екон. наук, проф.; ДЕЖУРОВА О. В., здобувач,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файли:
01_03.pdf461 K
Випуск 23

Колонка Контенту