Випуск 21
04/27/14 01:03
ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГ-ЛОГІСТИКИ В АТП
Автор: Федотова І.В., канд.екон наук, Кібець І.В., студент
УДК 65.012.34: 658.8
С. 124-139
Удосконалено методичний підхід до оцінки результативності системи маркетинг-логістики в АТП, що відрізняється від існуючих багаторівневою структурою формування результуючого показника та базується на показниках результативності процесів. Запропоновано механізм визначення резервів поліпшення функціонування системи маркетинг-логістики, що передбачає виявлення її провальних точок з допомогою середньої величини інтегрованих показників за окремими підсистемами.
Ключові слова: маркетинг, логістика, маркетинг-логістика, інтегрована система, системний підхід, оцінка, процеси.
Федотова І.В., канд.екон наук, Кібець І.В., студент
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
11.pdf7.1 M
Випуск 21