Випуск 21
ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА»
УДК 339.138
С. 26-40.
Запропоновано наступний зміст поняття «імідж підприємства»: цілеспрямовано формований у свідомості різних цільових груп (суб’єктів безпосереднього оточення і працівників) образ підприємства на основі використання елементів комплексу маркетингу для досягнення поставлених цілей за рахунок забезпечення прихильності до нього представників даних груп. На відміну від існуючих, в запропонованому змісті уточнено джерело формування іміджу, суб’єктів його сприйняття, інструмент, а також мету формування іміджу.
Ключові слова: імідж підприємства, цілеспрямовано формований образ, суб’єкти безпосереднього оточення, працівники підприємства, елементи комплексу маркетингу.
ФЕДОРОВА В.О., канд. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
- 03.pdf5.8 M