Випуск 26
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
УДК 330. 34: 656. 078
C. 5-24.
У даній статті подано результати досліджень із вдосконалення методичного підходу до стратегічного аналізу зовнішнього середовища функціонування підприємства. Ідея пропозиції автора полягає в органічному об’єднанні підходу І. Ансоффа щодо стратегічної сегментації середовища та галузевого аналізу М. Портера, експертного опитування для одержання кількісних оцінок якісних характеристик галузі.
Пропонований методичний підхід припускає: виділення стратегічних зон господарювання, визначення їх положення в галузі свого функціонування, визначення привабливості стратегічних зон господарювання, виділення стратегічних одиниць бізнесу й визначення їх положення в галузі свого функціонування. Він дозволяє визначати стратегічне положення бізнесу в зовнішньому середовищі.
Ключові слова: стратегічний аналіз, зовнішнє середовище, підприємство, галузь, конкуренція.
ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
- 1_02.pdf245 K