Ви тут

Випуск 26

06/17/17 19:07

СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА

Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук

УДК  330. 34: 656. 078

C. 5-24.

У даній статті подано результати досліджень із вдосконалення методичного підходу до стратегічного аналізу зовнішнього середовища функціонування підприємства. Ідея пропозиції автора полягає в органічному об’єднанні підходу І. Ансоффа щодо стратегічної сегментації середовища та галузевого аналізу М. Портера, експертного опитування для одержання кількісних оцінок якісних характеристик галузі.

Пропонований методичний підхід припускає: виділення стратегічних зон господарювання, визначення їх положення в галузі свого функціонування, визначення привабливості стратегічних зон господарювання, виділення стратегічних одиниць бізнесу й визначення їх положення в галузі свого функціонування. Він дозволяє визначати стратегічне положення бізнесу в зовнішньому середовищі.

Ключові слова: стратегічний аналіз, зовнішнє середовище, підприємство, галузь, конкуренція.

ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файли:
1_02.pdf245 K
Випуск 26

Колонка Контенту