Випуск 21
СУТНІСТЬ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОЇ ПОСЛУГИ
УДК 658:656.13.033
C. 154-162.
Цінність у дослідженнях більшості вчених ототожнюється з певними характеристиками, якими має володіти пропонована послуга для задоволення вимог споживачів, що надає деяке однобічне тлумачення даного поняття з позицій виробників, не враховуючи при цьому змісту, який у нього вкладають споживачі. У статті під споживчою цінністю автотранспортної послуги запропоновано розуміти благо, що полягає у зміні місця розташування вантажу чи пасажира та вимірюється величиною витрат, понесених споживачем для її отримання та користування нею, а також тривалістю відчуття ним задоволеності.
Ключові слова: автотранспортна послуга, споживча цінність, благо, витрати споживачів, задоволеність.
В.Г. Шинкаренко, докт. екон. наук; І.М. Ананко, канд. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файли:
- 13.pdf3.9 M