Ви тут

Випуск 19

07/20/17 09:46

ВСТАНОВЛЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ»

Автор: КРИВОРУЧКО О.М., докт. екон. наук, ГЛАДКА О.І., аспірант

УДК 005.95:658

C. 5-16.

Розглянуто поняття «маркетинг персоналу», встановлено основні відмінності та недоліки сучасних визначень. Уточнено його поняття як виду діяльності щодо забезпечення організації необхідним персоналом за рахунок створення, підтримки або зміни поведінки цільових аудиторій (наявного та потенційного персоналу) відносно цієї організації як роботодавця. Основними відмінностями запропонованого визначення є: цільова спрямованість на забезпечення підприємства необхідним персоналом; змістова частина діяльності, що  ґрунтується на концепції маркетингу.

Ключові слова: кадровий маркетинг, маркетинг трудових ресурсів, маркетинг персоналу, концепція маркетингу персоналу.

КРИВОРУЧКО О.М., докт. екон. наук, ГЛАДКА О.І., аспірант,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файли:
01_06.pdf182 K
Випуск 19

Колонка Контенту