Вы здесь

Випуск 20

07/18/17 11:25

ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТЬ «СПОЖИВАЧ», «ПОКУПЕЦЬ» І «КЛІЄНТ» ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, АНАНКО І.М., канд. екон. наук

УДК 330.11

C. 120-129.

Підприємству будь-якої галузі важливо розрізняти його споживачів, покупців та клієнтів, адже кожна з цих категорій ставить різні цілі: клієнт має не втрачати інтерес до діяльності підприємства, покупець – бажання купувати, а споживач – необхідність користування послугами. У статті виділено основні риси понять «споживач», «покупець» та «клієнт», уточнено їх визначення та застосовано до сфери надання автотранспортних послуг.

Ключові слова: уточнення понять, споживач, покупець, клієнт, автотранспортне підприємство.

ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, АНАНКО І.М., канд. екон. наук,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файлы:
11_08.pdf153 K
Випуск 20

Колонка Контента