Випуск 20
07/18/17 11:25
ЕТИМОЛОГІЯ ПОНЯТЬ «СПОЖИВАЧ», «ПОКУПЕЦЬ» І «КЛІЄНТ» ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, АНАНКО І.М., канд. екон. наук
УДК 330.11
C. 120-129.
Підприємству будь-якої галузі важливо розрізняти його споживачів, покупців та клієнтів, адже кожна з цих категорій ставить різні цілі: клієнт має не втрачати інтерес до діяльності підприємства, покупець – бажання купувати, а споживач – необхідність користування послугами. У статті виділено основні риси понять «споживач», «покупець» та «клієнт», уточнено їх визначення та застосовано до сфери надання автотранспортних послуг.
Ключові слова: уточнення понять, споживач, покупець, клієнт, автотранспортне підприємство.
ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, АНАНКО І.М., канд. екон. наук,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файлы:
- 11_08.pdf153 K
Випуск 20