Випуск 19
07/21/17 09:31
ОБҐРУНТУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПОСЛУГИ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, ЛЕГКИЙ С.А., здобувач
УДК 658:656.13.033
C. 68-79.
Розглянуто існуючі методи визначення споживчої цінності товарів (послуг), встановлено їхні недоліки й переваги. Розроблено метод визначення споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту, що передбачає визначення цінності за допомогою експертного опитування споживачів. Результатом цього методу є вартісні оцінки вкладу кожного параметра послуги.
Ключові слова: цінність, споживач, послуга, методика, якість, задоволення, оцінка, шкала, суміщення.
ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, ЛЕГКИЙ С.А., здобувач,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файлы:
- 07_06.pdf190 K
Випуск 19