Вы здесь

Випуск 20

07/18/17 09:53

ПАРАМЕТРИ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ ПОСЛУГ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор: ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, ЛЕГКИЙ С.А., здобувач

УДК 658:656.13.033

C. 102-110.

Встановлено, що якість послуги визначає її цінність. Обґрунтовано параметри якості послуг автомобільного транспорту. Виділено серед них основні, ті що визначають споживчу цінність послуги. Як критерій поділу параметрів на основні і другорядні використовувалася їх цінність для споживачів, що визначалася експертним опитуванням.

Ключові слова: послуга, якість, споживча цінність, експертне опитування.

ШИНКАРЕНКО В.Г., докт. екон. наук, ЛЕГКИЙ С.А., здобувач,

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Файлы:
09_05.pdf154 K
Випуск 20

Колонка Контента