Випуск 19
07/20/17 13:20
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ В АВТОТРАНСПОРТНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Автор: ФЕДОТОВА І.В., канд. екон. наук, КІБЕЦЬ І.В., студентка
УДК 65.012.34:658.8
C. 57-67.
Розглянуто взаємозв’язок маркетингу та логістики в підприємстві. Визначено основні точки взаємодії маркетингу та логістики, ґрунтуючись на відповідних елементах комплексів «7Р» та «7R». Запропонована інтегрована система маркетинг-логістики в АТП, яка представлена у вигляді взаємодіючих функціональних підсистем підприємства. Сформульовані входи, виходи системи та основні завдання кожної з функціональних підсистем маркетингової логістики АТП.
Ключові слова: маркетинг, логістика, маркетингова логістика, взаємодія, ланцюг постачань, інтегрована система, системний підхід.
ФЕДОТОВА І.В., канд. екон. наук, КІБЕЦЬ І.В., студентка,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
- Файлы:
- 06_06.pdf169 K
Випуск 19